Ogłoszenia w służbie cywilnej

Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli poszukuje kandydatów na stanowisko w korpusie służby cywilnej: inspektor Zespołu Zarządzania Kryzysowego KPP w Zduńskiej Woli – na zastępstwo

Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli 
poszukuje kandydatów na stanowisko w korpusie służby cywilnej:
inspektor Zespołu Zarządzania Kryzysowego Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli – na zastępstwo
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu i miejsce pracy: Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli, ulica Spacerowa 27
Telefon kontaktowy: (47) 845 32 09
Telefon kontaktowy do koordynatora dostępności: (47) 845 32 14.


Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:

  • obsługuje w zakresie informatycznym System Wspomagania Dowodzenia poprzez wprowadzanie do dedykowanego systemu sił i środków  dotyczących dziennej dyslokacji służby;
  • sporządza okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na podstawie zdarzeń rejestrowanych w systemie SWD i zgłoszeń zewnętrznych od jednostek samorządu terytorialnego i innych oraz wskazań dzielnicowych, określanie rejonów zagrożonych, określanie rejonów odpowiedzialności, określanie miejsc zagrożonych w celu tworzenia odpowiednich tras patrolowych dla potrzeb dyslokacji służb;
  • opracowuje zmiany do planu ochrony obiektów Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli oraz na bieżąco dokonuje jego aktualizacji w celu zapewnienia ochrony i uniemożliwienia osobom nieuprawnionym dostępu do informacji przetwarzanych w jednostce;
  • obsługuje system informatyczny SESPol w zakresie wprowadzania i edycji danych o wynikach i czasie służby policjantów w celu efektywnego wykorzystania policjantów w służbie patrolowej;
  • pełni zadania koordynatora ds. Ochrony Danych w Wydziale Prewencji w celu prawidłowego nadawania uprawnień do systemów informatycznych funkcjonariuszom pełniącym służbę w Wydziale Prewencji.
  • opracowuje i aktualizuje CEDUŁĘ służb patrolowych w celu właściwej realizacji zadań stałych i okresowych przez służby patrolowe.


Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia w pracy biurowej w administracji,
  • znajomość przepisów regulujących zadania realizowane przez jednostki organizacyjne Policji w sytuacjach kryzysowych,
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • stosowanie prawa w praktyce,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Z 2024 roku, poz. 632, 1222) o treści " wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych".
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • korzystanie z pełni praw publicznych.
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) 

  • doświadczenie w pracy w komórkach ds. zarządzania kryzysowego,
  • wykształcenie wyższe w dziedzinie zarządzania kryzysowego,
  • wiedza w zakresie planowania strategicznego i analizy ryzyka,
  • odporność na stres,
  • systematyczność
  • umiejętność organizowania pracy

Co oferujemy

  • ruchomy czas pracy,
  • miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy,
  • miejsce do odświeżenia się,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "13",
  • nagrody jubileuszowe,
  • dodatek za wysługę lat,
  • możliwość skorzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki mieszkaniowej,
  • wsparcie na etapie wdrożenia do pracy.
  • miejsce parkingowe na terenie urzędu.


Dostępność:

  • nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
  • jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

  • praca biurowa,
  • praca w siedzibie urzędu,
  • praca w systemie podstawowym,
  • praca stacjonarna,
  • obsługa komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych,          

Dodatkowe informacje

  • wynagrodzenie:1,8000 mnożnik kwoty bazowej tj. 4967,95 złotych brutto + wysługa lat,
  • oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
  • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
  • do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
  • kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie o etapach i terminie rekrutacji, 
  • test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji oraz pytania dotyczące zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
  • oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
  • oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
  • oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
  • aplikacje należy składać w siedzibie KPP w Zduńskiej Woli, przy ulicy Spacerowej 27 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania korespondencji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego,
  • planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KPP w Zduńskiej Woli może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych w KPP w Zduńskiej Woli postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).

TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ
(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później.
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w pracy biurowej w administracji,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz ewentualne ukończenie kursów.

DOŁĄCZ JEŚLI POSIADASZ
(dokumenty dodatkowe)

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia zaświadczenia dot. przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych,
  • kopia zaświadczenia dot. przeszkolenia z zakresu ochrony danych osobowych.

Aplikuj do dnia: 20 listopada 2025 roku

Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
ulica Spacerowa 27
98-220 Zduńska Wola

Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor Zespołu Zarządzania Kryzysowego” należy składać do dnia 20 listopada 2025 roku:

  • w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli przy ulicy Spacerowej 27,
  • lub za pośrednictwem poczty lub innej jednostki świadczącej usługi przewozowe na adres Komendy. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania przesyłki.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z pracownikami Zespołu ds. Kadr i Szkolenia nr telefonu (47) 845 32 09 lub koordynatorem dostępności (47) 845 32 14.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść Procedury KPP w Zduńskiej Woli w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalisty:
https://zdunska-wola.bip.policja.gov.pl/280/sygnalisci/wewnetrzna-procedura-dokonywan/41037,Procedura-KPP-w-Zdunskiej-Woli-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-od-sygnalisty.html

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
      Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Panią/Pana o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli przetwarza Pani/Pana dane osobowe:

  1.  Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli z siedzibą przy ul. Spacerowej 27, kod 98-220. 
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Dorota Kazek e-mail: iod@zdunska-wola.ld.policja.gov.pl , telefon (47) 845 32 09, dane kontaktowe osoby zastępującej Inspektora Ochrony Danych (OZIOD) – podinspektor Arkadiusz Powalski e-mail iod@zdunska-wola.ld.policja.gov.pl , telefon (47) 845 32 44. 
  3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e- mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Panią/Pana podane, przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko. 
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
  5. W przypadku złożenia przez Panią/Pana oświadczenia lustracyjnego, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt. 4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. 
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem. 
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ulica Stanisława Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa). 
  9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. 

                                                                      
                                                                                                            
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI w ZDUŃSKIEJ WOLI
insp.  Robert Krawczyk

Powrót na górę strony