Ogłoszenia w służbie cywilnej

Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli poszukuje kandydatów na stanowisko starszego inspektora Jednoosobowego Stanowiska ds. BHP – stanowisko w korpusie służby cywilnej

Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli poszukuje kandydatów na stanowisko starszego inspektora Jednoosobowego Stanowiska ds. BHP – stanowisko w korpusie służby cywilnej:


Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 0,3
Adres urzędu i miejsce pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli, ulica Spacerowa 27

Telefon kontaktowy:  47 845 32 09
Telefon kontaktowy do koordynatora dostępności: 47 845 32 14

Osoba na tym stanowisku:

    • realizuje zadania służby BHP wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów;
    • prowadzi dokumentację BHP zgodnie z regulacjami prawnymi i procedurami wewnętrznymi;
    • przeprowadza szkolenia z zakresu bhp dla policjantów i pracowników KPP w Zduńskiej Woli;
    • doradza kierownictwu KPP w Zduńskiej Woli w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;
    • doradza kierownictwu KPP w Zduńskiej Woli w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
    • przeprowadza kontrole warunków służby/pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny służby/pracy;
    • informuje pracodawcę o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych;
    • występuje do Komendanta z wnioskami zmierzającymi do usuwania stwierdzonych zagrożeń, celem zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków służby i pracy;
    • uczestniczy w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych dotyczących pracowników i policjantów KPP w Zduńskiej Woli;
    • opracowuje i kompletuje stosowną dokumentację dotyczącą wypadków przy pracy i w służbie oraz stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby w celu ustalenia okoliczności i przyczyn zaistniałych wypadków i zachorowań na choroby zawodowe;
    • sporządza cykliczne analizy oraz stosowne raporty.
Wymagania niezbędne
    • posiadanie kwalifikacji do wykonywania zadań na stanowisku starszego inspektora ds. bhp;
    • wykształcenie:
- średnie i zawód technika BHP
lub
    • wykształcenie wyższe o kierunku BHP albo studia podyplomowe w zakresie BHP;
    • wymagany staż:
- co najmniej 3 lata stażu pracy w służbie BHP w przypadku posiadania średniego wykształcenia i zawodu technika BHP;
- w przypadku posiadania wykształcenia wyższego o kierunku BHP albo studiów podyplomowych w zakresie BHP nie jest wymagany staż pracy;
    • dobra znajomość przepisów i norm z zakresu BHP oraz umiejętność ich praktycznego stosowania,
    • umiejętność obsługi komputera oraz podstawowych programów biurowych i użytkowych (Exel, Word, PowerPoint),
    • znajomość przepisów ustawy o Policji i ustawy o służbie cywilnej,
    • posiadanie obywatelstwa polskiego,
    • korzystanie z pełni praw publicznych,
    • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
    • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Wymagania dodatkowe:

    • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
    • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „poufne”;
    • analityczne myślenie;
    • umiejętność rozwiązywania problemów;
    • samodzielność;
    • umiejętność organizowania pracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • CV i list motywacyjny,
    • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędne w zakresie wykształcenia,
    • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz ewentualne ukończenie kursów,
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o treści "wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych",
    • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.


Termin składania dokumentów: do dnia 22 maja 2024 roku


Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
ulica Spacerowa 27
98-220 Zduńska Wola


Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 137156 ” należy składać do dnia 22 maja 2024 roku:
    • w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli przy ulicy Spacerowej 27,
    • lub za pośrednictwem poczty lub innej jednostki świadczącej usługi przewozowe na adres Komendy. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania przesyłki.

Inne informacje:
    • Wynagrodzenie obliczane z mnożnika 0,5400 kwoty bazowej dla korpusu służby cywilnej (tj. 1.419,41 zł brutto ) oraz dodatek za wysługę lat.
    • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie.
    • Test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących służby bhp, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji oraz pytania dotyczące zakresu zadań realizowanych na stanowisku.
    • Wymagane oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.
    • Oferty, które będą spełniały wymagania formalne, lecz nie zostaną wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjne zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni).
    • Oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
    • Planowane rozpoczęcie pracy - w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KPP w Zduńskiej Woli może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych w KPP w Zduńskiej Woli postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).

Oferujemy dodatkowo:
    • Dofinansowanie do wypoczynku pracownika.
    • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
    • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki mieszkaniowej.
    • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
    • Nagrody jubileuszowe.
    • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
    • Miejsce parkingowe na terenie urzędu.

Dostępność:

    • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.
    • Do składania ofert zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością oraz osoby ze szczególnymi potrzebami.
    • Jako osoba z niepełnosprawnością lub osoba ze szczególnymi potrzebami możesz zgłosić swoje potrzeby na etapie składania dokumentów.
    • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z pracownikami Zespołu ds. Kadr i Szkolenia nr telefonu 47 845 32 09 lub koordynatorem dostępności 47 845 32 14.

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Panią/Pana o tym, w jaki sposób Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli przetwarza Pani/Pana dane osobowe:
    1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Zduńskiej Woli z siedzibą przy ul. Spacerowej 27, kod 98-220.
    2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Dorota Kazek e-mail: iod@zdunska-wola.ld.policja.gov.pl , tel. (47) 845 32 09, dane kontaktowe osoby zastępującej Inspektora Ochrony Danych (OZIOD) – podinsp. Arkadiusz Powalski e- mail iod@zdunska-wola.ld.policja.gov.pl , tel. (47) 845 32 44.
    3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e- mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Panią/Pana podane, przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
    4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
    5. W przypadku złożenia przez Panią/Pana oświadczenia lustracyjnego, Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt. 4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia.
    6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
    7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
    8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

 

 

Powrót na górę strony